Followers

Wednesday, May 2, 2012

Terima Kasih dari PCT

Ucapan terimakasih kepada para pejuang Maya yang sudi hadir ke majlis pelancaran PCT pada sabtu lepas. Walaupun hujan lebat sebelumnya namun kehadiran untuk meraikan majlis pelancaran tidak diuzurkan.

Walaupun majlis dianjurkan secara santai dan sederhana namun sikap pejuang maya yang sporting membuatkan majlis menjadi begitu meriah.

Tidak di lupakan juga ucapan terimakasih kepada para penyumbang yang sudi memberikan sumbangan yang serba sedikit dapat membantu menjayakan kemeriahan majlis ini seperti :

Dato Zainol Fadzi Paharudin, Dato Hamidah Osman, Khairul Azwan kp/ BN-UMNO pk, MAYC (Azmi Ismail ), Salbiah mohamed K Puteri, Ddin bunga, Dato Azian Othman, Iskandar Rahman, Perak Aman Jaya dan Hang Tuah Hj Din.

Terimakasih diatas kehadiran para tetamu seperti abang tuah, braveheart, chegu man, wakil BPN dan wakil BNPC.

Daripada :

Blogger PCT (sekupangdua, angkatan pemikir, budak benteng, awekz, kinta menjerit, kamunting, taiping, kinta, house of reban, angin pak tam, mari kuat perak emas, topan alam, perghhh kirikanan, biggie, parang pedang, mari kuat )

Sekiranya ada nama nama yang tertinggal kami mohon maaf.

5 comments:

  1. Tahniah bro, berkat usaha gigih kawan2 juga... T kasih kerana membantu menjayakan majlis yang begitu meriah sekali... Tanpa anda kita tak akan duduk semeja ... Moga tuhan saja yang dapat membalas budi baik kalian...

    ReplyDelete
  2. Tahniah PCT dan terima kasih semua

    ReplyDelete
  3. Congrats PCT, teruskan berjuang, pedulikan apa kata orang yang penting kita tahu apa yang kita buat. Kita lebih memahami diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. Bro....mohon updated link blog Kinta Menjerit yg baru;
    kinta-menjerit.blogspot.com


    TQ

    ReplyDelete