Followers

Saturday, April 6, 2013

PERAK CYBER TROOPERS IKRAR BANTU GOMO BERTANDING MENENTANG ANWAR

Perak Cyber trooper merasa sedikit kesal bila Anwar Ibrahim masih lagi menipu rakyat dengan berdolak dalih, kehadiran dan harapan beliau untuk bertanding di Perak sebenarnya membuat semua bloggers kami teruja dan bersyukur, pada PCT lagi dekat lagi baik, senang nak ganyang si rosak akhlak nie.

Bila kononnya dia menyebut beberapa tempat dan rakyat mula meneka kawasan di Perak yang menjadi sasarannya seperti Gopeng, Tambun, Gerik, Lumut dan beberapa Parlimen disini nampaknya dia tetap macam tabiat asal sebut ikut suka, benar atau tidak dah memang begitulah sifatnya. Memang PCT amat berharap dia bertanding di Perak dan tentunya PCT tidak akan memberi ruang kepada manusia yang bernama Anwar bin Ibrahim yang akan bertamding sebagai pemimpin.

PCT juga difahamkan Papa Gomo akan bertanding dimana sahaja Anwar bertanding! Sedikit kelegaan dari kami dikalangan bloggers menerima berita tersebut, tak mengapalah kalau dia tak bertanding di Perak tetapi dia juga menentang bloggers...

MAKA DENGAN KATA SEPAKAT DARI KAMI... KAMI AKAN TETAP BERSAMA DAN MEMBANTU PAPA GOMO MENENTANG MANUSIA YANG BERNAMA ANWAR IBRAHIM WALAUPUN DIA BERTANDING DIMANA SAHAJA, LAWAN TETAP LAWAN, DEDAH TETAP DEDAH, KAMI TAK AKAN BENARKAN MANUSIA INI MENJADI PEMIMPIN DAN HANCURKAN NEGARA, LAWAN TETAP LAWAN, PCT AKAN TETAP MENENTANG PEROSAK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.



2 comments: