Followers

Wednesday, July 24, 2013

GEJALA RASUAH DI KUALA BESUT


INI BERITA GEMPAR YANG BARU TEMAN TERBACA DI SLAH SEBUAH BLOG BARU TEMAN TENGOK TADI, RASUAH UNTUK PENGUNDI LUAR YANG BALIK MENGUNDI OLEH CALON, KALAU BENARLAH INI BERLAKU MAKA WAJIBLAH PENGUNDI MENOLAK PARTI RASUAH YANG BERTOPENGKAN ISLAM KONONNYA, DAN KALAU BENARLAH JUGA INI YANG MEREKA BUAT MAKA PELAKU WAJIB DIHADAPKAN KE MAKAMAH, KALAU DIIKUTKAN ADA TERTERA NOM TEL DI SMS TERSEBUT, JIKA BENARLAH IANYA DATANG DARI CALON MAKA TINDAKAN MESTI DIAMBIL, SEPTUTNYA PARTI RASUAH DITOLAK... 
Ikuti pendedahan dari sumber...

LAGI RASUAH RAYA untuk pengundi dibesut, penerima SMS agak terkejut dengan SMS yang diterima untuk pengundi luar, RM 300 untuk sesiapa sahaja yang datang mengundi untuk Parti yang menyuapkan RASUAH sebagai membeli undi, depa ni buat apa saja untuk beli undi, Pak tam terima email nie dari penerima kawan yang dapat SMS ni, kalau betui la lagu ni punya calon hangpa pakat lingkup la dibalas tuhan, pi bagi orang duit untuk undi hangpa, elok la hangpa tunjuk lagu mana PAS memang parti RASUAH

Pak Tam betui-betui terkejut bila selama ni duk tenguk pelaku hangpa dalam blog-blog lain, siapa pun la ni tau lagu mana hangpa duk buat kerja merasuah pengundi kat PRK Kuala Besut, memang hangpa betui-betui )0HARAM JADAH sungguh, lagu ni yang hangpa kata hangpa ni Parti Islam?

Pak Tam memang tak mau buat posting pasai PRK Kuala Besut, bila tinguk banyak betui Rasuah yang hangpa bagi kat internet mulanya pak tam setakat tinguk sahaja, tapi bila dapat info dari kawan pasai SMS rasuah raya yang hangpa nak bagi pengundi Pak tam rasa tak patut kalu pak tam duk diam, jadi pak tam harap sangat SPRM jangan duk tinguk kerja Haram Jadah lagu ni, Rosak negara kalu Calun Rasuah ni buat lagu tu, tak kan hangpa duk tinguk depa duk rasuah Minyak, makan dan macam-macam lagi?

Pada pengundi yang duk ada kat luar yang akan balik mengundi, hangpa sapu duit dia tapi jangan bagi undi kat depa, lepas tu pakat pi report atau bagi kerjasama kat SPRM biaq depa tau langit ni tinggi atau rendah, kat AADK pulak elok 
A hangpa pi terus kat Calun Perasuah ni, biaq dia kena urine TEST dulu, bukan apa kalu rusak lah hari undi dengan rasuah, negara pun akan hancoq, jangan duk pesalah orang lain, hangpa patut bertanggung jawab dengan kerja HARAM JADAH ni!

SUMBER (KLIK

1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete