Followers

Tuesday, December 18, 2012

NGA KO MING BERBOHONG DALAM SIDANG DEWAN DUN PERAK?

TEMAN TIDAK PERNAH MEMINTA MAAF PADA DIA
KECOH SIDANG DUN NEGERI PERAK!  Nga Kor Ming Berbohong dalam dewan? nampaknya kali ini beliau lebih hebat dan berani bila dalam dewan ketika mendengarkan keterangan beliau dengan mengatakan bahawa dalam isu beliau dan Sekupangdua dengan berbohong, menurut beliau dalam isu Saman tersebut bloggers sekupangdua telahpun meminta maaf kerana memfitnah, mengaku bersalah dan dihukum oleh makamah.

Terkini sebelum ini seperti biasa bila Konvensyen DAP yang berlansung di Ipoh, Nga dalam laman blognya, mengatakan bahawa Bloggers Sekupang telah meminta Maaf pada beliau, malah mengaku bersalah kerana memfitnah beliau dan mengatakan makamah mendapati bersalah. mukin k ita dapat meneka punca atau sebab setiap kali bakal ada program DAP beliau akan membuat kenyataan sebagai defand atau sediakan kenyataan yang boleh menjurus atau kepada safety untuk beliau menangkis persolan dari perwakilan dalam isu beliau. 

Hari ini jelas sekali lagi beliau dengan siri baru yang sama story line seperti babak sebelumnya, dalam kenyataan beliau bahawa sekupang sudah mengaku bersalah, memfitnah beliau dan kononnya arahan makamah didapati bersalah dalam kes tersebut.

Akhirnya terjawab bila sekitar 3.30 petang tadi dengan kemunculan tanpa diduga oleh Ngah Sekupang hadir memberi keterangan dan menyangkal Kenyataan Nga menjadikan kesimpulan NGAH Berbohong dalam dewan, Sekupangdua hadir dan menjelas dan menafikan seperti mana yang ngah nyatakan dalam dewan beberapa jam sebelum kehadiran Bloggers sekupang dua. Sekupang dalam sidang akhbar di sini mengulangi kenyataan dimana Beliau tidak pernah meminta maaf pada ngah, mengaku bersalah memfitnah ngah, dihukum oleh makamah malah tidak pernah dibicara serta dihukum oleh makamah, 

Ini bermakna bloggers sekupang dua membongkar sekali lagi pembohongan bersiri oleh Nga, tapi kali ini lebih berani berbohong dalam sidang Dewan yang mulia ini, malah Sekupang dalam PC beliau sebentar tadi menyarankan Nga Dihadapkan ke Jawatan kuasa Hak dan kebebasan di bawah Artikel 35 dimana termaktub seorang Ahli Dewan Undangan mestilah bercakap benar.

Rakyat sudah tentu tidak dapat menerima jika beliau sanggup berbohong dalam Dewan yang mulia membahaskan untuk rakyat yang sepatutnya, sebaliknya kalau beliau berbohong apatah lagi dengan rakyat, kalau di Sidang Dun pun boleh bohong inikan rakyat!

2 comments:

  1. DAP bakal BERKUBUR!!!!!

    ReplyDelete
  2. bukan PEMBOHONG sahaja tapi PENYAMUN HARTA RAKYAT, DAP penghancur Umat islam sama seperti yahudi

    ReplyDelete